تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

پاورپوینت و مقاله » 500 1 تومان


دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 61
  • بازدید دیروز : 67
  • بازدید کل : 1071114

دانلود پروژه مالی رشته حسابداری با موضوع گسترش انفورماتیک


دانلود پروژه مالی رشته حسابداری با موضوع گسترش انفورماتیک

Welcome to VirgooL.net

مقاله ، پاورپوینت ، پایان نامه ---- ویرگــ ، ــول

 

ViRGOOL.net

موضوع : دانلود پروژه مالی رشته حسابداری با موضوع گسترش انفورماتیک

 

مباحث موجود در مقاله :

 

معرفي شرکت گسترش انفورماتيک ايران

 

* اطلاعات عمومي شرکت:

 

شرکت گسترش انفورماتيک ايران با در نظر گرفتن اهميت روز افزون سرمايه گذاري در بخش صنعت انفورماتيک و فن آوري اطلاعات، در سال 1369 تاسيس گرديد و فعاليت رسمي خود را از سال 1370 با اخذ موافقت اصولي و پروانه بهره برداري از وزارت صنايع براي مونتاژ 28000 دستگاه کامپيوتر در سال آغاز نمود.

 

شرکت گسترش انفورماتيک ايران از طريق ايجاد بخش هاي مطالعاتي و تحقيقاتي، دانش فني متخصصين خود را به روز نگه داشته و با ايجاد سيستمهاي CRM ارتباط مشتريان با شرکت را راحت تر و مطلوب تر مي نمايد تا بدين وسيله سفارشات مورد نظر مشتريان را بهتر دريافت نموده و نيز در ارائه خدمات خود با سرعت و دقت بيشتر عمل نمايد. همچنين اين شرکت با استفاده از SCM خدمات و محصولات خود را با کيفيت و قيمت مناسب و مورد نظر مشتري در زمان مقرر تحويل مي نمايد تا رضايت مشتري را که سرلوحه کار خود قرار داده است به دست آورد.

 

در همين راستا، به منظور اطمينان خاطر بيشتر استفاده کنندگان از کامپيوتر سهند، اين شرکت اقدام به پياده سازي استاندارد ISO9001 ويرايش 2000 براي مونتاژ اين محصول نموده است که در اين زمينه جزو شرکتهاي پيشرو محسوب مي شود.

 

شرکت گسترش انفورماتيک ايران داراي گريد مناسب از شوراي عالي انفورماتيک کشور مي باشد. (در کليه حوزه هاي تعريف شده بين 2 تا 4.) و عضو انجمن شرکتهاي انفورماتيک و جامعه مهندسين مشاور نيز مي باشد.

 

همچنين داراي بيش از 160 نمايندگي فعال در سراسر ايران و 7 شرکت تحت پوشش مي باشد.

 

* اهداف تجاري و مزاياي رقابتي

 

مدل تجاري شرکت که بر مبناي ارئهء خدمات طراحي، مشاوره، مديريت پروژه، برون سپاري خدمات ICT و انجان پروژه هاي کليد در دست مي باشد، بر مبناي دانش فني مهندسي و تجربه مديريتي بالاي مجموعه اين شرکت و همکاران استراتژيک، شکل گرفته است.

 

اين دانش و تجربه بالا با توجه به پيچيدگي هاي خاص پروژه هاي ICT در سطوح طراحي، خريد، نصب، راه اندازي، تست و گارانتي در ابعاد مختلف از جمله منابع انساني، منابع مالي، زمانبندي اجرا و تضمين کيفيت، هدف اول شرکت را مبني بر تبديل پروژه هاي ICT به پروژه هاي قابل کنترل با بازگشت سرمايه ء مناسب براي مشتريان را بر اساس اصول زير کاملاً برآورده ساخته است.

 

کيفيت برتر:

 

ارائهء بهترين کيفيت به مشتريان همواره از مهمترين اهداف شرکت گسترش انفورماتيک ايران در انجام پروژه هاي مختلف بوده است که همين امر يکي از دلايل مهم انتخاب اين شرکت از سوي مشتريان خواهان کيفيت مطلوب در انجام پروژه هاي بسيار حساس بوده است.

 

هزينه کمتر:

 

ارائهء خدمات مورد با کمترين هزينهء ممکن و حتي در مواردي کمتر از هزينه هاي پرداخت شده قبلي براي کسب خدمات مورد نظر، از مهمترين مزيت هاي انتخاب گسترش انفورماتيک ايران در انجام پروژه ها بوده است.

 

مدت زمان اجراي کوتاه تر:

 

زمان از عوامل بسيار مهمي است که مي تواند به شدت در ارزش افزوده اقتصادي يک پروژه و همچنين هزينه هاي اجراي آن جداي از نوع پروژه تاثير تعين کننده اي داشته باشد. گسترش انفورماتيک ايران همواره درصدد بوده است که پروژه ها و تعهدات خود را در کوتاه ترين زمان ممکن و يا حتي در مدتي کمتر از زمان تعهد شده در قرارداد به نتيجه مطلوب برساند.

 

* حوزه هاي اصلي فعاليت شرکت:

 

سخت افزار

 

(توليد و فروش انواع سخت افزار از جمله کامپيوترهاي سهند، انواع بردهاي کامپيوتري و الکترونيکي، انواع Notebook، انواع Server، پرينترها، UPS ها و ساير دستگاههاي جانبي)

 

 

 

شبکه و ارتباطات

 

واحد شبکه و ارتباطات با اتکا به دانش علمي متخصصين مجرب و کارآموز خود را زمينه عرضه انواع کالا و خدمات مشاوره طراحي و اجرا، آموزش پشتيباني تجهيزات شبکه و بهره گيري از تازه ترين تکنولوژي هاي مطرح در صنعت IT و همکاري با شرکت هاي بزرگ توليد کننده محصولات Active و Passive در سطح دنيا آماده برآورده ساختن نيازهاي سخت افزاري مشتريان خود درعرضه تکنولوژي ارتباطات است. واحد شبکه و ارتباطات شرکت گسترش انفورماتيک ايران از واحدهاي پرکار اين شرکت محسوب مي گردد از اين قائده مستثني نبوده و با انجام پروژه هاي تخصصي مختلف و گوناگوني سعي در نيل به اين هدف نموده است و بدين منظور ابزار و امکانات لازم در اختيار قسمت قرار گرفته است و در خصوص هر کدام، تجارب و سوابق عملکرد اين قسمت راهگشاي بکارگيري صحيح روشهاي عملياتي بوده است به گونه اي که اين قسمت طراحي، اجرا، مشاوره و پشتيباني از شبکه هاي متعددي را درشرکتها و موسسات بزرگي بعهده داشته و دارد.

 

همچنين سعي گرديده است تا با نو آوري در واحدهاي مختلف از طريق ايجاد بخش هاي مطالعاتي، تحقيقاتي و توسعه و همچنين بروز نگه داشتن اطلاعات و دانشهاي فني و متخصصين از طريق سيستمها و روشهاي آموزشي جامع همواره جديد ترين تکنولوژي به همراه خدمات پس از فروش سريع و موثر به مصرف کنندگان ارائه گردد.

 

امکانات و توانمنديهاي قابل ارائه واحد شبکه در امور انفورماتيک و فن آوري اطلاعات،‌مختصراً به شرح ذيل مي باشد:

 

* بهبود و ارتقا Backbone شبکه هاي کامپيوتري و مکانيزمهاي پيشرفته سوئيچينگ شبکه.

 

* راه حلهاي جامعه Backup/Recovery اطلاعات و ايجاد قابليت اطمينان در سيستمهاي کامپيوتري.

 

* امکانات Content Delivery , Caching اينترنت ووب.

 

* راه حلهاي نوين امنيت و Security اطلاعات شبکه و ايجاد شبکه هاي VPN .

 

* سيستمهاي پيشرفته و نوين تلفن و فکس از طريق شبکه ديتا IP.

 

* استفاده از تکنولوژي VSAT جهت پياده سازي مکانيزمهاي شبکه.

 

* مشاوره، طراحي و اجراء شبکه هاي Wireless.

 

* تعمير و نگهداري شبکه هاي Enterprise و مکانيزمهاي مربوطه

 

 

 

* فناوريها

 

واحد شبکه و ارتباطات گسترش انفورماتيک ايران با استفاده از آخرين تکنولوژي هاي روز دنيا در زمينه هاي NGN، Network، ICT و... و دارا بودن دانش و مهارت لازم در روش استفاده از آنها اين امکان را در اختيار دارد که بتواند جديد ترين راه حلها و پيشنهادات را به مشتريان خود ارائه نمايد.

 

VOIP:

واژه VOIP از عبارت Voice over IP گرفته شده است که به معني لغتي آن صدا بر روس پروتکل اينترنت (IP) است، در حقيقت VOIP به معني انتقال صدا از طريق شبکه اينترنت است، نمونه کاربرد فناوري VOIP کارت هاي تلفن اينترنتي است که در بين مردم جايگاه ويژه اي پيدا کرده اند،‌به کمک فناوري VOIP، صدايي که از طرق گوشي تلفن و با گيرنده صداي رايانه دريافت مي شود. ابتدا ديجيتالي شده و در قالب بسته هاي اطلاعاتي، همانند نامه هاي الکترونيکي ارسال مي شود، سپس در سمت ديگر، بر اساس يک روش معکوس، اين بسته ها دوباره به قالب آنالوگ باز مي گردند، بدين ترتيب به جاي آن که صدا به صورت آنالوگ و از طريق ارتباطات مخابراتي انتقال پيدا کند، به صورت ديجيتال و از طريق شبکه اينترنت منتقل مي شود و از اين رو استفاده از VOIP هزينه بسيار کمتري نسبت به تماس هاي معمولي خواهد داشت.

 

 

 

Next Generation Network:

در نظر گرفتن يکبارچگي در زير ساخت و ماجولاريتي در سيستم در فرآيند طراحي بلند مدت شبکه مخابرات هزينه هاي ناشي از به روز شدن شبکه مخابرات در بلند مدت را کاهش داده و به آن قابليت تطابق بيشتري با روند تغييرات سريع خواهد داد. همگرايي در زير ساخت در واقع به نوعي به معني همگرايي در شبکه هاي نوري سيمي و بدون سيم است. جهت گيري طراحي شبکه هاي مخابراتي نسل آينده (NGN) و گونه اي است که در آن هم براي ارسال ترافيک مديا (صوت و تصوير و غيره) و هم سيگنالينگ از سوئيچينگ پاکتي به طور مشترک استفاده مي شود. از اين رو با استفاده از شبکه هاي مخابراتي نسل آينده سرويس هاي جديد را با همگرايي مخابرات سيمي و بدون سيم ارائه کرد. علاوه بر آن، اين سرويسها در همه جا و در هر زماني در دسترس هستند. در حقيقت اين شبکه يک شبکه مجتمع مبتني بر پروتکل هاي اينترنت است که نياز رسانه هاي امروز و فردا را برآورده مي کند.

 

واحد سيستم هاي پيشرفته و طرح و برنامه، همگام با مفاهيم علمي و فن آوريهاي روز دنيا و متکي بر دانش محوري در صدد است تا با فراهم کردن بسترهاي مناسب و برآورده

 

ساختن پيش نياز هاي علمي، فني، فرهنگي و ساختاري، بکارگيري و توسعه سيستمهاي نرم افزاري پيشرفته و مديريت کلان و استراتژيک فعاليتهاي ICT را در کشور مهيا سازد.

 

بدين منظور تمرکز بر مفاهيم به جاي ابزارها و استفاده از دانش و تجربه متخصصين داخلي و خارجي، راهکارهاي اصلي در نيل به اهداف تعيين شده مي باشند.

 

* خدمات واحد سيستم هاي پيشرفته و طرح و برنامه

 

اين واحد کليه خدمات شامل:

 

- امکانسنجي (Feasibility Study)

 

- مشاوره (Consulting)

 

- انتخاب نرم افزار (راه حل) (Software selection)

 

- اجرا (Implementation)

 

- نظارت

 

را در حوزه سيستم هاي پيشرفته نظير:

 

- برنامه ريزي منابع سازمان (ERP)

 

- سيستم هاي اجراي ساخت (MES)

 

- مديريت ارتباط با مشتري (CRM)

 

- مديريت زنجيره تامين (SCM)

 

و همچنين خدمات مشاوره اي و نظارتي در زمينه هاي:

 

- معماري سازمان (Enterprise Architecture) EA

 

- (ManagementBusiness Process) BPM

 

- (Business Process eengineering) BPM

 

- ICT Master Plan

 

- IT Governance

 

- استفاده از مدل کارت امتيازي متوازن (Balanced scorecard) در کاربردهاي مختلف (... و Performance Management , Implementing Strategy)

 

- رديابي و شناسائي خودکار از طريق تکنولوژيهاي بارکد يا RFID

 

- استاندارد سازي فعاليتها از طريق زمانسنجي و کارسنجي.

 

- بکارگيري تکنيکهاي Multiple Criteria Decision MCDM Making در مسائل تصميم گيري و اولويت بندي گزينه هاي مختلف (از قبيل مسائل جايابي و ...)

 

- طراحي و توسعه سيستمهاي مکانيزه را عهده دار مي باشد.

 

مهندسي و سرمايه گذاري

 

سرمايه گذاري بر روي طرحهاي نوين در صنعت ICT تا مرحله بهره برداري نمونه طرحهاي انجام شده يا در دست اقدام:

 

- CLONIZER

 

- SET TOP BOX

 

- CDMA

 

- LCD PANEL

 

- ATM (دستگاه خود پرداز بانکي)

 

- کيوسک هاي چند منظوره (کيوسکهاي اطلاعاتي، اينترنتي، فروش) و صف

 

- سيستمهاي پايانه فروش (POS: POINT OF SALE)

 

خدمات پس از فروش، نمايندگي ها و فروش اقساطي

 

توسعه محصولات جديد

 

در اين واحد بر اساس آخرين بررسي هاي انجام شده در بازار مصرف و تکنولوژي هاي جديد محصولات، محصولات جديد جهت ورود به بازار انتخاب وبرنامه ريزي جهت آن صورت مي پذيرد.

 

با توجه به موارد فوق و با هدف توسعه فن آوري اطلاعات در کشور، اين شرکت مفتخر است که اکنون کليه زمينه هاي مربوطه شامل سخت افزار، نرم افزار و آموزش را تحت پوشش قرار داده و با بکارگيري ابزارها و تکنولوژيهاي نوين، بهره گيري بيشتر و مناسب تري را در اين حوزه ها فراهم کرده است.

 

اين شرکت که وابسته به سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران مي باشد. بعنوان سرشاخه ICT در بخش صنعت انجام وظيفه مي نمايد و با توجه به رويکرد بازار ICT در کشور زمينه هاي فعاليت خود را تعريف نموده است و سعي شده است تا اين شرکت بعنوان يکي از فعالان اصلي در ICT نقش موثري داشته باشد. لذا در اين راستا شرکت گسترش انفورماتيک ايران اقدام به تاسيس شرکت هاي اقماري جهت انجامم هر چه تخصصي تر وبا ارزش افزوده بيشتر نموده است.

 

 

 

متن کامل را می توانید دانلود نمائید

 

چون فقط تکه هایی از متن در این صفحه درج شده (به طور نمونه)

 

ولی در فایل دانلودی متن کامل

 

همراه با تمام ضمائم (پیوست ها) با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند موجود است

 

← برای دانلود اینجـــ ـــا کلیـــــک کنید →

 

مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1356

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • پاورپوینت کشت پیشرفته زعفران- مراحل کشت زعفران به وسیله ماشین آلات صنعتی
  • پاورپوینت نقش گیاهان دارویی در درمان سرطان-بررسی گیاهان موثر در درمان سرطان
  • پاورپوینت بازرسی های ایمنی و رفتار لرزه ای سدهای خاکی در طی زلزله سال 2011 توهوکو در اقیانوس آرام -پاورپوینت طراحی لرزه ای سازه ها
  • پاورپوینت تئوری انفجار-پاورپوینت نفوذ مکرر و انفجار در اعماق مختلف بتن با عملکرد فوق العاده قوی
  • پاورپوینت فصل پانزدهم تئوری حسابداری (جلد 2) تألیف دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی، مهتاب جهرومی و سیدمصطفی سیدحسینی
  • بررسی رابطه بین ابعاد هوش سازمانی و عملکرد کارکنان در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان
  • انتخاب تأمین کنندگان توسط مدل سازی ریاضی چند هدفه و تئوری مجموعه های راف با در نظر گرفتن شرایط زیست محیطی
  • بررسی خواص فیزیکی، مکانیکی و ریخت شناسی فیلم حاصل از نانوفیبر سلولز / پلی وینیل الکل
  • توسعه مدلی مبتنی بر فناوری سنجش از دور (اپتیکی) به منظور برآورد خسارت ساختمانها در برابر زلزله
  • بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند وفاداری به برند و رضایت مشتریان
  • فروش شماره موبایل مهندسین عمران ، ساختمان انبوه سازان و پیمانکاران
  • دانلود پروژه مالی رشته حسابداری با موضوع گسترش انفورماتیک
  • دانلود مقاله عوامل بزهکاری جوانان
  • دانلود مقاله لینوکس و نرم افزار های مشابه آن
  • دانلود مقاله مقايسه ي بهداشت رواني دانش آموزان سيگاري و غير سيگاري

ویرگـــ ـــول را به دوستان خود معرفی کنید «« VirgooL.net »» :)